onsdag 31. januar 2007

Planer for februar

Lista over Februarprosjektene er lang som et uår og sikkert ganske så optimistisk.

1. Montere Hello Kitty veska
2. Montere Mohair Lux jakka
3. Strikke sjerf til Store Niese i Alpakka
4. Strikke pulsvarmere til Store Niese i Alpakka
5. Strikke lue til Store Niese i Alpakka
6. Strikke pulsvarmere i Opal Cotton
7. Strikke tubesokker i Regia og Alpakka
8. Strikke lue i Ara til Hannahs geografilærer
9. Strikke fingerløsevotter i Mirasol
10. Strikke Odessa i Alpakka og Plumet til datteren til Hannahs gymlærer
11. Strikke piratvotter i Falk til Hannahs pappa (januar/februarvotten på vottealongen, siden så mange klagde på dårlig og uklart mønster så gidder jeg ikke å prøve det ut og velger derfor piratvotter istedet.)
12. Strikke piratlue til min pappa
13. Strikke veske i Fritidsgarn til Hannah (vårveska på veskealongen)
14. Strikke genser til Store Niese i Falk
15. Februarlue i alpakka. (Har ikke fått vite mønster enda)
16. Strikke et eller annet i måndens farve som fremdeles er ukjent.
17. Begynne på VM genser i str. 4 (Bursdagsgave til datteren til søskenbarnet mitt)

Ellers så har denne månden virkelig ført mange nye hyggelige garnnøstevenner inn i huset. I dag passerte jeg 107 nøster kjøpt i 2007. Det var 7 alpakkanøster som ramlet i armene på meg og trengte kjærlighet og varme da jeg var på en garnbutikk i dag. Jeg hadde ikke hjerte til å avvise dem selv om jeg strengt tatt bare skulle sjekke om de hadde fått inn Fabelgarnet. Jeg kjøpte tross alt 27 nøster Falk i går.
Jeg regner det som veldig sannsynligvis at februarlua gir meg en unnskyldning til å kjøpe enda mer Alpakka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott at du forbarmer deg over de stakkars garnnøstene som ligger i butikken. Betjeningen har ikke tid til å ta seg av hvert enkelt nøste. Nå har de fått et godt hjem.
Ps. vet ikke om jeg skal nevne det men februar har bare 28 dager...