mandag 15. januar 2007

Resultatet av helgas innsats
















Ufo-Lista er så og si tom etter at jeg rekket opp en del ting og kastet en del ting i søpla. Som bildene viser fikk jeg også gjort unna en del ting som hadde ventet lenge. Montering er fryktelig kjedelig. Jeg fikk også ferdig et par tøfler og et tykt skjerf men de ventet ikke mange dagene. Enkelte ting hadde ventet i 2 år på å bli helt ferdige.
Nå skal jeg få montert mohair-lux jakka, Hello Kitty veska og gjøre ferdig Victorialua. De single sokkene kan få nyte singeltilværelsen en stund til.

Hannah og jeg var på en liten bytur og hun ønsker seg veska. Da ble det shoppet litt garn, brunt, orange og offwhite Fritidsgarn. Brun veske m/klaff og orange og offwhite hjerter. Vi strikker litt annenhver omgang siden hun ikke kan vrangstrikking. Får prøve å lære henne i morgen men hun er mer glad i å bruke strikkerier enn å lage dem og Samira foretrekker å leke med dem både under produksjon og når de er ferdige.

Ellers så er jeg hekta på House og det er praktisk for da går strikkinga unna. Så gjennom hele sesong 1 og halve sesong 2 i løpet av helga.

Ingen kommentarer: